Reviews drama-comedia "The Locationist" de la membri juriului Cleveland Film Festival.

Ce reviews au dat membri juriului de la Cleveland Film Festival, SUA pentru drama-comedia "The Locationist", dovadă de concept pentru un pilot de serie digitală sau tv camuflată într-un scurtmetraj lung. Sau filmul la care tribul nostru a muncit vara trecută, iar eu până acum și încă câteva luni de acum încolo, pentru că săritul ăsta pe radar la schimbarea macazului lumii ca new entry e un mare șpagat, mai ales când te regăsești în categoria doing crazy things after 40".

Așadar, am trimis și eu povestea noastră să călătorească în lume, ca să se știe că am început și noi să existăm.

Majoritatea festivalurilor nu dau feedback, dar Cleveland Film Festival și-a pus membri juriului să ne trimită notele și gândurile lor despre drama-comedia noastră care e și filmul meu de debut „The Locationist”, deși „Articolul 22” s-a nimerit să iasă înainte, în timp ce montam Locaționista (film care a adunat organic până acum peste 12.000 de vizualizări și pe care-l poți vedea gratis pe canalul meu de youtube).

Iată câteva fragmente din gândurile celor de la Cleveland FF ca să știi să ne pui și pe noi pe lista ta când te întorci de la plajă sau de pe unde umbli prin vacanță :)

Reviews "The Locationist"

„O drama-comedie de excepție care nu va lăsa pe nimeni indiferent. Scenariul continuă să se dezvolte astfel încât să fie fascinant să vedem ce se va întâmpla în continuare. M-am bucurat de dialogurile dintre personajele principale care oferă inteligent informații despre viața și despre lumea lor emoțională prin bogăția sa de emoții și sentimente. Mi s-a părut grozav faptul că conversațiile lor nu se referă doar la chestiuni personale, ci ating și subiecte generale despre viață, dragoste și despre de a-ți rămâne fidel credințelor personale. În plus, mi-a plăcut modul în care fiecare scenă duce într-o alta, clădind până la punctul culminant, când întreaga situație devine clară în complexitatea ei. Alegerea foarte bună a actorilor principali contribuie la impresia generală favorabilă.”

„Apariția bruscă a oamenilor sau a obiectelor îți provoacă mintea cu privire la realitate. M-am bucurat în mod special de primele 15 minute ale acestui film, urmărind-o cum se integrează în mediul înconjurător și cum aduce obiecte din aer, parcă. Modul în care s-a folosit natura este de o grație deosebită.”

„Scena mea preferată a fost cea de la lacul magic și reverența arătată acolo. Cinematografia a fost intensă. Finalul a fost surprinzător și s-a simțit ca un nod către „Thelma și Louise”.”

Te invit sa vizionezi 2 ore de conținut original care te va anima și să-ți va aduce aminte de bucuria vieții: filmul și documentarul în stil reality show cu realizarea filmului în care vei descoperi mai multe despre noi, personaje, actori, echipă și multe întâmplări de pe platoul nostru de filmare din timpul pandemiei, două filme din aceeași poveste :)

În fotografie suntem noi pe set, eu și actrițele principale: Marcela Motoc și Mirela Crețan, primele mele iubiri din viața nouă, sezon pe care l-am numit "becoming a fimmaker at 40", că la noi s-a nimerit să fim toate late bloomers.

Din experiențele de vizionare cu spectatorii, îți recomand să vezi mai întâi documentarul making-of și apoi filmul.

Fragment din documentarul de 72 de minute care însoțește filmul.

AICI te rog să ne lași și părerea ta despre film si documentar :)